pierwszy polski producent z rozsądnymi cenami


Jesteś na archiwalnej wersji strony. Przejdź na aktualną stronę NESTEC >>

Wyświetlacze tekstowe - Seria PROFI+ - Porady i przykładowe filmy

Co potrafi tablica led? Jak najlepiej wykorzystać efekty dynamiczne?

Czy chcesz zobaczyć, jak mogłaby wyglądać Twoja reklama ledowa, aby przyciągała klientów do Twojej firmy? Czy chcesz dowiedzieć się, jak możesz praktycznie wykorzystać efekty specjalne, aby co najmniej podwoić jej skuteczność? Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu.

Omawiając funkcje i możliwości tablic diodowych serii PROFI+ zwracaliśmy uwagę, że dobre efekty specjalne powinny trwać możliwie najkrócej. Ich zadaniem jest przecież przyciągnięcie uwagi Twoich potencjalnych klientów do Twojej oferty. To w końcu Twoja oferta jest tutaj najważniejsza i nic, ale to zupełnie nic, nie powinno umniejszać jej czytelności.

Reklama na tablicy diodowej może stać się bardzo atrakcyjna i zarazem chętnie oglądana. Wystarczy, że użyjesz w niej dynamicznych efektów, innych niż standardowy płynący tekst. Jest to bardzo łatwe do wykonania, a kilka najważniejszych porad dotyczących przygotowywania reklam skutecznie przykuwających uwagę Twoich klientów, znajdziesz poniżej. Znajdziesz tam także filmy ilustrujące te zasady, przy okazji prezentujące także możliwości wyświetlaczy diodowych serii PROFI+.

Najważniejsze zasady tworzenia dobrych reklam na tablicy diodowej

Po przeczytaniu poniższych zasad uznasz zapewne, że są oczywiste. Zaskakujące jednak, jak niewielu przedsiębiorców wykorzystuje tę wiedzę. A przecież w tak łatwy sposób mogliby zwiększyć swoją skuteczność w docieraniu do potencjalnych klientów ze swoją ofertą.

Najważniejsze zasady brzmią tak:

  • Jeśli jakieś ważne dla Twojej oferty słowo lub zwrot możesz wyświetlić w całości na Twojej tablicy led, to daj mu efekt inny niż zwykłe przepływanie. Możesz np. zatrzymać ten fragment tekstu, pomrugać nim, czy chociażby kazać mu przejechać z góry na dół. Wprowadzi to swego rodzaju „zakłócenie porządku” w płynącym tekście, a tym samym zmusi do skierowania wzroku na Twoją ofertę.
  • Jeśli to słowo lub zwrot jest krótsze od Twojej tablicy led, uzupełnij je strzałkami kierującymi do Twoich drzwi. W ten sposób jasno dasz do zrozumienia, gdzie Twój klient może skorzystać z Twoich usług lub nabyć Twój produkt.
  • Pokazuj temperaturę otoczenia i bieżący czas. Choć nie jest to wprost związane z Twoją ofertą, uczynisz ze swojej reklamy led lokalne centrum informacji. Znajdzie się sporo osób, które zapoznają się z Twoją ofertą oczekując na wyświetlenie temperatury otoczenia. Tym samym osobom możesz pokazać nowości w Twojej ofercie oraz bieżącą akcję promocyjną. Jest to korzystne z jeszcze jednego powodu – tzw. poczty pantoflowej. Ta sama osoba ma szansę przekazać swoim znajomym informację w formie „patrzyłam jaka temperatura... i wiesz, że oni tam mają...”. Warto, nieprawdaż?

Obejrzyj teraz filmy prezentujące wykorzystanie powyższych zasad w praktyce. Wraz z nimi znajdziesz dodatkowe komentarze i uwagi. Pamiętaj też, że wraz z nową tablicą możesz otrzymać od nas przygotowany indywidualnie dla Ciebie spot reklamowy, zupełnie gratis.


Zamknij komunikat

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce znajdziesz tutaj.